این پروژه که در شهر تهران و منطقه شوش واقع شده است دارای کاربری تجاری-اداری بوده که به کارفرمای این پروژه جناب آقای شعبانی و طراح آن گروه مشاورین دات می باشند. تامین متریال و اجرای این پروژه به عهده شرکت ال گرین می باشد که با مساحتی به متراژ 2300 متر مربع اجرا شده است. سال ساخت این پروژه 1398 می باشد که به صورت بام سبز نیمه متمرکز اجرا شده است. این پروژه یکی از فاخر ترین پروژه های بام سبز و روف گاردن تهران می باشد که در آن از بی نظرین ترین متریال های بام سبز و روف گاردن استفاده شده است.

روف گاردن (Roof Garden) به معنی باغ روی پشت بام است و به عنوان یکی از امکانات مهم و جذاب در اکثر پروژه‌های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در پروژه‌هایی که محدودیت فضایی وجود دارد، استفاده از روف گاردن به عنوان فضای سبز و تفریحی می‌تواند یک راهکار مناسب برای ایجاد فضایی سبز، زیبا و عملکردی باشد.

در پروژه‌های مسکونی نیز، روف گاردن به عنوان فضای سبز و تفریحی برای ساکنین ارائه می‌شود که می‌تواند ارتفاعاتی از شهر را به صورت نمایی در اختیار ساکنین قرار دهد و فضایی آرامش‌بخش را برای ساکنین ایجاد کند. همچنین روف گاردن می‌تواند یک فضای اجتماعی برای ساکنین باشد که در آن می‌توانند با هم آمیخته شوند و از طبیعت لذت ببرند.

در پروژه روف گاردن شوش تهران نیز، به عنوان یکی از امکانات اصلی پروژه، فضای سبز و تفریحی بر روی پشت بام ساختمان ایجاد شده است. این فضا شامل پارکینگ سبز، استخر روباز، سالن ورزشی، سونا و جکوزی و … است که به ساکنین این پروژه امکانات کاملی را در اختیار می‌گذارد. همچنین طراحی منحصر به فرد این فضا، سبب شده تا ساکنین پروژه روف گاردن شوش تهران، از یک فضای جذاب و آرامش‌بخش برای استراحت و تفریح بهره‌مند شوند.

همچنین این پروژه دارای یک سال نگهداری و 5 سال گارانتی شرکت ال گرین می باشد. شرکت ال گرین در تمامی مراحل اجرای بام سبز و روف گاردن با استفاده از بهترین متخصصین و معماران این حوزه، این اثر هنری را طراحی و اجرا و تامین متریال کرده است.

لایه های استفاده شده در این پروژه عبارتند از:

1- EL Astar OS 200 (pu-Astar)

2- El Proof OS 01 (purready)

3- El Proof OSW 45 (Filter water proof)

4- El Tex OS 500

5- El Root OS-FPO 3012

6- El Tex OS 700

7- El Drain OS 36

8- El Port OS 27

9- El Soil OS 650

10- Original Gardena System

اطلاعات بیشتر از پروژه

محله شوش در جنوب تهران بوده و به ایستگاه راه آهن بسیار نزدیک است. به محله‌های مولوی، لب خط و دروازه غار بسیار نزدیک است. در این محله متناسب با جمعیت، امکاناتی توزیع شده است. مراکز تجاری و خرید با قیمت‌های متفاوت در این محله به چشم می‌خورد. شما در این محله می‌توانید به فروشگاه‌های فروش بلور، چینی و شیشه دسترسی داشته باشید.محله شوش بازمانده دوران قدیمی قبل از انقلاب است ولی طی تحولات سال‌های بعد از انقلاب، تغییرات بزرگ و کوچکی به این محله نفوذ کرده و به تدریج به محله مدرنی تبدیل شده است.

ویدئو پروژه

عکس های پروژه

روف گاردن و بام سبز پروژه تجاری اداری پرنسا شوش تهران روف گاردن ارزان طراحی آلاچیق پشت بام
روف گاردن و بام سبز پروژه تجاری اداری پرنسا شوش تهران طراحی محوطه بام سبز هزینه ساخت روف گاردن
روف گاردن و بام سبز پروژه تجاری اداری پرنسا شوش تهران پروژه لوکس بام سبز
روف گاردن و بام سبز پروژه تجاری اداری پرنسا شوش تهران پروژه روف گاردن و بام سبز پروژه بزرگ بام سبز طراحی و اجرای بام سبز
روف گاردن و بام سبز پروژه تجاری اداری پرنسا شوش تهران درختان بام سبز و روف گاردن
روف گاردن و اجرایی بام سبز پروژه تجاری اداری پرنسا شوش تهران دیوار سبز گیاهان بام سبز طراحی روف گاردن در پشت بام
مراحل اجرای بام سبز و عکس های پروژه روف گاردن پرنسا تهران
روف گاردن و بام سبز پروژه تجاری اداری پرنسا شوش تهران منظره بام سبز پروژه روف گاردن
مراحل اجرای بام سبز و عکس های پروژه روف گاردن پرنسا تهران
روف گاردن و بام سبز پروژه تجاری اداری پرنسا شوش تهران محوطه سازی باغ ویلا
روف گاردن و اجرای بام سبز پروژه تجاری اداری پرنسا شوش تهران تراس سبز گیاهان بام سبز طراحی روف گاردن
روف گاردن و بام سبز پروژه تجاری اداری پرنسا شوش تهران تراس سبز طراحی روف گاردن مدرن محوطه ویلا فلاور باکس بام سبز و روف گاردن