روف گاردن به عنوان یکی از امکانات مهم در پروژه‌های مسکونی و تجاری، در شهر مشهد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فضاهای سبز و تفریحی، علاوه بر ایجاد فضایی زیبا و آرام برای ساکنین و بازدیدکنندگان، امکاناتی را نیز برای آنان فراهم می‌کنند.

این پروژه در شهر مشهد واقع شده است که دارای کاربری ویلایی است. کارفرمای این پروژه جناب آقای مهندس افشین خسرویان بوده که طراحی توسط خود ایشان انجام شده است. همچنین تامین متریال و اجرای پروژه با شرکت ال گرین بوده است. متراژ این پروژه 150 متر مربع می باشد که در سال 1398 طراحی و اجرا شده است. این پروژه توسط نماینده مشهد شرکت جناب آقای مهندس یزدی پیاده سازی شده است. نوع بام سبز این پروژه از نوع بام سبز گسترده می باشد.
همچنین این پروژه دارای یک سال نگهداری و 5 سال گارانتی شرکت ال گرین می باشد. شرکت ال گرین در تمامی مراحل اجرای بام سبز و روف گاردن با استفاده از بهترین متخصصین و معماران این حوزه، این اثر هنری را طراحی و اجرا و تامین متریال کرده است.

روف گاردن پروژه مایان، به عنوان یکی از امکانات اصلی این پروژه، در بالای ساختمان‌ها ایجاد شده است.  روف گاردن پروژه مایان دارای یک فضای باز با چشم اندازی عالی از منظره شهر مشهد است که به ساکنین این پروژه اجازه می‌دهد تا از طبیعت و منظره زیبای این شهر لذت ببرند و در کنار آن استراحت کنند.

طراحی منحصر به فرد روف گاردن پروژه مایان، با استفاده از فضاهای سبز و ایجاد فضایی آرام و دلنشین، سبب شده تا ساکنین این پروژه از یک فضای زیبا و آرامش‌بخش برای استراحت و تفریح بهره‌مند شوند.

در کل، پروژه مایان در مشهد با داشتن روف گاردن زیبا و منحصر به فرد، به عنوان یکی از پروژه‌های مسکونی با طراحی مدرن و امکانات کامل در این شهر شناخته شده است.

لایه های استفاده شده در این پروژه عبارتند از:
1- El Tex OS 400
2- El Root OS-EVA 15
3- El Tex OS 400
4- El Drain OS 36
5- El Port OS 32
6- El Soil OS 650

اطلاعات بیشتر از پروژه

روستای مایان (یا مایون) مشهد در فاصله ۱۵ کیلومتری از مشهد قرار دارد و از توابع شهرستان طرقبه می باشد که با وجود طبیعت بکر، هوای تمیز و خنک، دره های دیدنی و سرسبز، باغات فراوان و رودخانه، بدون شک یکی از جاذبه های طبیعی پرطرفدار در نزدیکترین فاصله از شهر مشهد می باشد.روستای مایان مشهد دارای سه بخش بنام های سفلی، وسطی و علیا میباشد و به همین دلیل مایانات (مایونات) گفته می شود. روستای مایان طرقبه مشهد آب و هوای کوهستانی داشته و معماری روستا بصورت پلکانی و چشم انداز بسیار زیبایی دارد.

ویدئو پروژه

عکس های پروژه

مراحل اجرای بام سبز و عکس های پروژه روف گاردن مایان مشهد
مراحل اجرای بام سبز و عکس های پروژه روف گاردن مایان مشهد
مراحل اجرای بام سبز و عکس های پروژه روف گاردن مایان مشهد
مراحل اجرای بام سبز و عکس های پروژه روف گاردن مایان مشهد
مراحل اجرای بام سبز و عکس های پروژه روف گاردن مایان مشهد