این پروژه در شهر تهران و منطقه نیاوران واقع شده است که دارای کاربری مسکونی است. کارفرمای این پروژه مهندس شیشه بری بوده که طراحی آن توسط مهندس حامد بدری احمدی و تامین متریال و اجرای آن توسط شرکت ال گرین انجام شده است. متراژ این پروژه 300 متر مربع می باشد که در سال 1400 طراحی و اجرا شده است. نوع بام سبز این پروژه از نوع بام سبز گسترده می باشد.
همچنین این پروژه دارای یک سال نگهداری و 5 سال گارانتی شرکت ال گرین می باشد. شرکت ال گرین در تمامی مراحل اجرای بام سبز و روف گاردن با استفاده از بهترین متخصصین و معماران این حوزه، این اثر هنری را طراحی و اجرا و تامین متریال کرده است.

لایه های استفاده شده در این پروژه عبارتند از:
1- EL Astar OS 200 (pu-Astar)
2- El Proof OS 01 (purready)
3- El Proof OSW 45 (Filter water proof)
4- El Tex OS 500
5- El Root OS-FPO3012
6- El Tex OS 500
7- El Drain OS 36
8- El Port OS 27
9- El Soil OS 550
10- Original Gardena System

اطلاعات بیشتر از پروژه

عکس های پروژه

مراحل اجرای بام سبز و عکس های پروژه روف گاردن ماهور 2 نیاوران تهران
مراحل اجرای بام سبز و عکس های پروژه روف گاردن ماهور 2 نیاوران تهران
مراحل اجرای بام سبز و عکس های پروژه روف گاردن ماهور 2 نیاوران تهران
مراحل اجرای بام سبز و عکس های پروژه روف گاردن ماهور 2 نیاوران تهران
مراحل اجرای بام سبز و عکس های پروژه روف گاردن ماهور 2 نیاوران تهران

محله نیاوران تهران

محله نیاوران یکی از محله‌های شمال تهران است که در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد. این محله با داشتن طبیعت زیبا، هوای خوب و خانه‌های لوکس، یکی از محله‌های مورد علاقه ثروتمندان و افراد مشهور است. نیاوران دارای باغ‌ها و پارک‌های زیبا، موزه‌ها و اماکن تاریخی، رستوران‌ها و کافه‌های مدرن و فرهنگسرای نیاوران است. این محله همچنین دارای امکانات رفاهی و آموزشی مناسبی است و به عنوان یکی از محله‌های امن و آرام تهران شناخته می‌شود.

محله نیاوران تهران یکی از محله‌های شمال شهر تهران است که به دلیل طبیعت زیبا، معماری مدرن و امکانات رفاهی بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. این محله در منطقه ۱ شهرداری تهران واقع شده و از سمت شمال به بلوار فرحزادی، از سمت جنوب به خیابان پاسداران، از سمت شرق به خیابان شریعتی و از سمت غرب به بلوار اندرزگو محدود می‌شود.

نیاوران یکی از قدیمی‌ترین محله‌های تهران است که ریشه در دوران قاجار دارد. در گذشته این محله محل تفرج و استراحت پادشاهان و اشراف بوده است. بنابراین در این محله بسیاری از باغ‌ها، کاخ‌ها و ویلا‌های تاریخی وجود دارد که بخشی از آن‌ها به عنوان موزه و بخش دیگر به عنوان محل سکونت استفاده می‌شوند.

برخی از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی نیاوران عبارتند از: کاخ نیاوران، کاخ سعدآباد، کاخ نور، کاخ نگارستان، کاخ شمس، کاخ لبک، کاخ آبگینه، کاخ رضا پهلوی، کاخ فروغی، کاخ آقاسیدمحمد، باغ فردوس، باغ رضوان، باغ رستم، باغ روضات الشهداء، باغ رضاقلی خان هدایت، باغ فروزانفر، باغ فروغ فرخزاد، باغ میرزای شیرازی، باغ میرعماد و … . همچنین در نیاوران چندین پارک عمومی وجود دارد که محل گذران زمان خانواده‌ها و علاقمندان به طبیعت هستند.

برخی از این پارک‌ها عبارتند از: پارک جمشیدیه، پارک نور، پارک نگین شمال، پارک نگین جنوب، پارک سروستان و … . نیاوران همچنین دارای چندین مجتمع تجاری و خدماتی است کن در آن‌ها می‌توان از خرید لوکس و با کلاس لذت برد. برخی از این مجتمع‌ها عبارتند از: پاساژ نگین شمال، پاساژ نگین جنوب، پاساژ سروستان، پاساژ نور و … . در نظر داشتن این همه جذابیت باعث شده است که قیمت خانه‌های نیاوران به شدت بالا باشد و به عنوان یکی از گران‌ترین محله‌های تهران شناخته شود. اما این موضوع نمی‌تواند از جذابیت و زیبایی این محله کاسته کند. نیاوران یکی از بهترین محله‌های تهران برای زندگی، تفرج و تفریح است که هر کسی را مجذوب خود می‌کند.

روف گاردن تهران

امروزه روف گاردن در تهران رواج زیادی پیدا کرده است. بسیاری از ساکنین و مالکین قصد دارند تا به دلایل اقتصادی و اجتماعی نسبت به طراحی و اجرای روف گاردن در تهران اقدام کنند. روف گاردن در تهران مزایای بسیار زیادی از حیث شهر نشینی و برای ساکنین ساختمان دارد. اگر شما هم جزء کسانی هستید که قصد دارید روف گاردن را محله نیاوران و برای ساختمان مسکونی یا ویلایی با مجتمع تجاری اداری خود طراحی و اجرا کنید حتما با ما تماس بگیرید. بسیاری از روف گاردن های زیبا در محله نیاوران تهران قرار دارد. در ادامه لیستی از پروژه های روف گاردن تهران را خدمت شما ارائه می کنیم.

پروژه های روف گاردن تهران