این پروژه که در منطقه شادآباد تهران قرار دارد به عنوان یک پروژه روف گاردن و با کاربری اداری توسط آقای مهندس حسینی طراحی شده و توسط شرکت ال گرین تامین متریال و اجرا شده است. این پروژه در متراژ 90 متر مربع در سال 1399 طراحی و اجرا شده است. نوع بام سبز این پروژه نیمه متمرکز می باشد که در آن از لایه های زیر برای طراحی و اجرا استفاده شده است. شرکت ال گرین مجری تخصصی پروژه های بام سبز و روف گاردن در ایران می باشد که این پروژه یکی از کارهای این مجموعه در روف گاردن تهران می باشد.

پروژه شادآباد تهران یکی از پروژه‌های مسکونی مدرن و با امکانات کامل در منطقه شادآباد شهر تهران است. این پروژه شامل واحدهای مسکونی با طراحی منحصر به فرد، فضاهای سبز و امکانات رفاهی متنوع است.

روف گاردن در پروژه شادآباد تهران به عنوان یکی از امکانات برجسته این پروژه، فضایی بسیار زیبا و دیدنی را برای ساکنین این واحدها به ارمغان آورده است. در این روف گاردن، باغچه‌هایی با طراحی مناسب و گل‌های فوق‌العاده زیبا و رنگارنگ قرار داده شده است که باعث آرامش و خلوص هوای منطقه شده است.

روف گاردن پروژه شادآباد تهران، به عنوان یک فضای سبز در بالای ساختمان، علاوه بر زیبایی و جذابیت، می‌تواند به بهبود کیفیت هوای منطقه و کاهش تابش حرارتی کمک کند. در این روف گاردن، امکاناتی مانند محوطه‌سازی، مبلمان باغ، سیستم‌های آبیاری و روشنایی مناسب نصب شده است. همچنین نظارت و مراقبت منظم از گیاهان و درختان، برای حفظ زیبایی و سلامت آن‌ها بسیار مهم است.

لایه های استفاده شده در این پروژه عبارتند از:

1- El Tex OS 500

2- El Root OS 05

3- El Tex OS 500

4- El Drain OS 36 uk

5- El Port OS 27

6- El Soil OS 450

اطلاعات بیشتز از پروژه

محله شادآباد تهران که در گذشته شاه آباد نام داشت، از محلاتی است که در جنوب تهران، در منطقه 18 قرار داد و دارای اهالی قدیمی و خونگرم است.
در گذشته این منطقه جزوی از روستای یافت آباد بود که وسعت زیاد باغ ها و زمین های کشاورزی موجود در آن، اهالی را به کار باغداری و کشاورزی مشغول کرده است. در نتیجه قشری که درامد کم خود را از کار در معدن های شن و ماسه نزدیک رود کن به دست می آوردند، جمعیت این منطقه را تشکیل می داد. این افراد کم کم با ساخت آلونک ها و خانه های موقتی هسته ی اصلی محله شادآباد را به صورت مستقل از روستا ایجاد کردند.
در سال های قبل از انقلاب بود که زمین های این منطقه تقسیم شده و به دست مالکین زمین های اطراف نظیر آقای مهرعلیان و یا حتی به مردم عادی داده شد. شادآباد محله ای که در ابتدا، ساکنین اولیه آن را کارگران تشکیل می دادند، وجه دیگری هم داشت که در قسمت غربی آن واقع شده بود و آن باغ بزرگی بود که بعدها به دست سفارت ایتالیا افتاد و مکانی برای گردشگری توریست ها و افراد خارجی شده بود.
همین باغ سرسبز که محل گذران وقت افراد متمول شده بود و مصطلحا آن را باغ شاه می نامیدند باعث شد که این محله با نام شاه آباد بین مردم معروف شود، البته که بعدها این عنوان به شادآباد تغییر یافت.
بر اساس اصلاحاتی که شهرداری انجام داده و رشد تدریجی محله شادآباد تهران در پیش داشته است، ساخت و سازهای مناسبی در این محله صورت گرفته است و می تواند آن را به انتخاب مناسبی برای محل زندگی و سکونت شهروندان تبدیل کند.

ویدئو پروژه

عکس های پروژه

روف گاردن و بام سبز پروژه اداری شادآباد تهران عکس پروژه های روف گاردن و بام سبز
روف گاردن و بام سبز پروژه اداری شادآباد تهران چمن و گیاهان مناسب بام سبز و آلاچیق بام سبز و فلاور باکس و طراحی روف گاردن
روف گاردن و بام سبز پروژه اداری شادآباد تهران بام سبز در شب و طراحی بام سبز
روف گاردن و بام سبز پروژه اداری شادآباد تهران نورپردازی بام سبز
روف گاردن و بام سبز پروژه اداری شادآباد تهران  فلاور باکس سنگی
روف گاردن و بام سبز پروژه اداری شادآباد تهران محوطه سازی داخلی بام سبز
روف گاردن و بام سبز پروژه اداری شادآباد تهران گیاهان مناسب داخل ساختمان برای بام سبز
روف گاردن و بام سبز پروژه اداری شادآباد تهران - مبلمان بام سبز
روف گاردن و بام سبز پروژه اداری شادآباد تهران - گیاهان مناسب روف گاردن و خاک آن
روف گاردن و بام سبز پروژه اداری شادآباد تهران - گیاهان بام سبز