سرفصل های این مقاله:

  • دیوار سبز مصنوعی چیست؟
  • دیوار سبز مصنوعی از چه چیزی ساخته شده اند؟
  • گیاهان مصنوعی یا زنده، چه تفاوتی با هم دارند؟
  • آیا انواع مختلفی از دیوارهای سبز وجود دارد؟
  • هزینه دیوارهای سبز مصنوعی چقدر است؟
  • نحوه نصب دیوار سبز مصنوعی چگونه است؟
  • آیا می توانید یک دیوار گیاهی تقلبی را جابجا کنید؟
  • نحوه نگهداری از دیوار سبز مصنوعی چگونه است؟
  • دیوارهای سبز داخلی برای خانه ها و آپارتمان ها چگونه است؟
  • دیوارهای سبز در فضای باز برای خانه ها و آپارتمان ها چگونه است؟
  • دیوارهای باغ برای دفاتر، مغازه ها و مناطق پذیرایی چگونه است؟

دیوار سبز مصنوعی چیست؟

دیوار سبز مصنوعی یک سیستم باغ عمودی است که از پانل های به هم پیوسته گیاهان تقلبی تشکیل شده است. دیوارهای سبز مصنوعی با کیفیت بالا واقعی، کم نگهداری و ماندگار هستند، در حالی که گزینه های با کیفیت پایین می توانند بیش از حد براق و مصنوعی به نظر برسند. آن‌ها معمولاً در قسمت‌هایی با هم قرار می‌گیرند، با ثابت کردن پشت هر پانل به سطح دیوار با پیچ، شاخه‌های ناخن یا بست کابل.

دیوارهای سبز مصنوعی چندین مزیت نسبت به استفاده از گیاهان واقعی دارند (در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت). آنها را می توان برای پروژه های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار داد، و وسایل محبوب در آپارتمان ها، حیاط خلوت، بالکن، لوازم فروشگاه های خرده فروشی، دفاتر و مناطق پذیرایی هستند. به طور کلی اگر یک دیوار خالی دارید که می‌تواند از علاقه بصری استفاده کند، دیوارهای سبز مصنوعی گزینه‌ای کم‌هزینه، کم هزینه و جذاب هستند.

دیوارهای سبز مصنوعی در اشکال، اندازه‌ها، رنگ‌ها و کاربردهای بسیار زیادی وجود دارند که پیدا کردن گزینه مناسب برای فضای شما دشوار است. چه به دنبال یک محصول تزیینی برای آپارتمان خود باشید، چه به دنبال یک نمایشگر چشم نواز برای پذیرایی خود یا یک تاثیر بالا برای یک پروژه تجاری باشید، مهم است که تحقیقات خود را برای یافتن یک محصول جذاب، کم هزینه و مقرون به صرفه انجام دهید. محصولی که برای سالهای آینده دوستش خواهید داشت.

در این مطلب دیوارهای سبز مصنوعی، ما به تمام سوالات شما در مورد دیوارهای گیاهی پاسخ می دهیم و توصیه هایی در مورد انتخاب گزینه مناسب برای شما ارائه می دهیم. ما تفاوت های بین استفاده از گیاهان مصنوعی و گیاهان واقعی را بررسی می کنیم، به انواع مختلف پانل های دیواری موجود نگاه می کنیم و نکاتی در مورد هزینه، ظاهر، نصب و نگهداری ارائه می دهیم.

دیوار سبز چیست؟

دیوار سبز یک ساختار گیاهی عمودی است که می تواند به دیوارهای داخلی یا خارجی متصل شود. این باغ های عمودی در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند.

مزایای دیوارهای سبز

مزایای زیادی برای دیوارهای سبز وجود دارد، از جمله این واقعیت که آنها یک عنصر تزئینی پویا هستند. دلیلی وجود دارد که بسیاری از معماران و طراحان از آنها در طراحی های خود استفاده می کنند!

دیوارهای سبز برای سلامتی شما نیز مفید هستند: ثابت شده است که نگاه مکرر به گیاهان باعث کاهش فشار روی چشم های بیش از حد خسته می شود و حتی می تواند فشار خون شما را کاهش داده و احساس اضطراب را کاهش دهد. دیوارهای سبز بیرونی همچنین دارای مزیت افزوده کمک به عایق کاری ساختمان با ایجاد سایه هستند و دیوارهای سبز داخلی در جذب صدا عالی هستند.

تفاوت دیوار سبز زنده با دیوار سبز مصنوعی

اگر می خواهید یک دیوار سبز نصب کنید، دو گزینه وجود دارد: دیوارهای سبز زنده یا دیوارهای سبز مصنوعی.

دیوارهای سبز زنده از گیاهان زنده همراه با محیط رشد ساخته شده اند، در حالی که دیوارهای سبز مصنوعی از گیاهان مصنوعی ساخته شده اند. در حالی که هر دو نوع دیوار از نظر زیبایی شناسی به یک اندازه خیره کننده هستند، تفاوت های کلیدی بین این دو وجود دارد.

به طور کلی نگهداری دیوارهای سبز زنده در مقایسه با دیوارهای سبز مصنوعی کمی دشوارتر است، زیرا به آبیاری مکرر و علف های هرز نیاز دارند. همچنین عناصر بسیار بیشتری برای نگهداری در یک دیوار سبز زنده وجود دارد، در واقع یک سیستم کامل. جدا از گیاهان، یک دیوار سبز زنده همچنین از خاک، سیستم آبیاری و زهکشی تشکیل شده است که همگی به نگهداری مکرر نیاز دارند.

دیوارهای سبز مصنوعی صرفاً از گیاهان مصنوعی تشکیل شده است که برای رشد نیازی به آبیاری ندارند یا نیاز به نگهداری زیادی دارند (فقط گاه به گاه پاک کردن و گردگیری مورد نیاز است) که باعث صرفه جویی در زمان، آب و انرژی می شود. این نیز آن را کاملا مقرون به صرفه می کند!

روش دیگری که دیوارهای سبز مصنوعی متفاوت هستند این است که مقرون به صرفه هستند و در این است که چگونه برای مدت طولانی به طرز شگفت انگیزی سبز می مانند. علف‌های هرز، عفونت و موجودات کوچک می‌توانند تأثیر منفی بر دیوار سبز زنده بگذارند، یا حتی از بین ببرند، در حالی که دیوارهای سبز مصنوعی از این مشکلات مصون هستند.

دیوارهای سبز مصنوعی برای فضاهایی با نور کم نیز عالی هستند، جایی که گیاهان زنده برای زنده ماندن در آن تلاش می کنند. اگر مناطقی از خانه شما نیاز به فضای سبز دارد اما برای گیاهان زنده مناسب نیست، پس دیوارهای سبز مصنوعی فوق العاده هستند.

یکی دیگر از مزایای دیوارهای سبز مصنوعی این است که به راحتی نصب می شوند و حتی جابجا می شوند و تأثیر منفی بر دیوارهایی که روی آن نصب می شوند، نمی گذارند. با این حال، نشان داده شده است که دیوارهای سبز زنده باعث آسیب ساختاری، از جمله ترک‌های ناشی از آسیب ریشه و رطوبت مزمن ناشی از حفظ رطوبت می‌شوند.

انتخاب دیوار سبز مصنوعی

دیوارهای سبز مصنوعی در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند. گیاهان مصنوعی در پانل‌های مجزا عرضه می‌شوند که مطمئناً می‌توانید آن‌ها را با هم ترکیب کنید و ظاهر منحصربه‌فرد خود را ایجاد کنید. ما همچنین می توانیم به طراحی یک دیوار سبز مصنوعی سفارشی برای شما کمک کنیم!

شاید شما به دنبال ظاهر سنتی تر از پانل های پرچین، برگ های پیچک یا ظاهر شیرین گل ها باشید. یا شاید بخواهید چیزها را با ظاهر عجیب‌تر سرخس‌های جنگلی و گیاهان استوایی ترکیب کنید. همچنین طیف گسترده ای از گیاهان رنگارنگ فردی وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب کنید. یا ترکیبی از همه آنها بیشتر به شما می آید؟

انتخاب نوع مناسب دیوار سبز مصنوعی نیاز به تامل زیادی دارد. مثلاً داخل خانه خواهد بود یا بیرون؟ اگر قصد دارید دیوار سبز مصنوعی خود را بیرون نصب کنید، باید مطمئن شوید که گیاهان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند.

دیوارهای سبز مصنوعی در فضای باز

اگر دیوار سبز مصنوعی شما در داخل خانه نصب می شود، باید الزامات ساختمان را در نظر بگیرید (برخی ساختمان های تجاری به دیوارهای سبز آزمایش شده آتش نیاز دارند). فقط برای اینکه بدانید، تمام دیوارهای سبز مصنوعی ما در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند و ما همچنین مجموعه ای لوکس از دیوارهای سبز را داریم که دارای گواهی ایمنی در برابر آتش هستند، بنابراین می توانید مطمئن باشید چیزی را پیدا می کنید که مطابق با نیازهای شما باشد.

همچنین مهم است که عملکرد دیوار سبز مصنوعی خود را در نظر بگیرید. در حالی که برخی از مشتریان ما خواهان دیوارهای سبز مصنوعی به دلیل ارزش زیبایی شناختی خود هستند، تعداد زیادی از مشتریان به دیوارهای سبز مصنوعی برای حل نوعی از مسائل در فضاهای خود نیاز دارند. گاهی اوقات مخفی کردن یک دیوار قدیمی و حصار فرسوده است. گاهی اوقات برای پنهان کردن ساختارهای ضروری، اما اغلب نه چندان خوشایند، مانند سیستم های آب گرم است. همیشه به یاد داشته باشید که هیچ دو دیوار سبزی شبیه هم نیستند، دیوارهای سبز متفاوت می توانند فضای متفاوت را تکمیل کنند.

دیوار سبز مصنوعی از چه چیزی ساخته شده اند؟

جنس دیوار سبز شما به نوع و کیفیت محصولی که خریداری می کنید بستگی دارد. گیاهان تقلبی ارزان را می توان با استفاده از ترکیب پلاستیک، ابریشم و کاغذ درست کرد. برخی از گزینه های ارزان تر را می توان حتی با استفاده از فلزات سنگین ساخت. دیوارهای سبز مصنوعی ما از مواد مصنوعی با کیفیت بالا و آزمایش شده توسط اشعه ماوراء بنفش ساخته شده اند، بنابراین برای سال های آینده زیبا می مانند. پانل همیشه سبز ما حتی دارای گواهینامه رسمی آتش سوزی است و آن را به فضایی امن و زیبا برای فضای شما تبدیل می کند.

گواهی دیوار سبز ایمن در برابر آتش

فریم های پشت پانل های دیوار سبز بسته به کیفیت محصول می توانند از جنس استیل یا پلاستیک باشند. اقلام سطح ابتدایی ما دارای یک قاب پلاستیکی ساده و منعطف هستند که به راحتی می توان آن ها را به هم متصل کرد، در حالی که اقلام سطح بالاتر ما دارای قاب های فلزی محکمی هستند که با یک سیستم گیره ای آسان و ایمن به هم متصل می شوند.

 گیاهان مصنوعی یا زنده، چه تفاوتی با هم دارند؟

اگر می خواهید تصمیم بگیرید که گیاهان واقعی یا تقلبی را برای باغ عمودی خود بخرید، ایده خوبی است که این مزایا و معایب را در نظر بگیرید:

مزایای گیاهان مصنوعی در مقابل گیاهان واقعی:

  • هزینه های نگهداری و تعمیرات کمتر
  • نصب آسان تر و کم هزینه تر از گیاهان واقعی
  • هرگز نیازی به آبیاری ندارند.
  • به سموم دفع آفات و کود نیاز ندارند.
  • هرگز پزمرده یا نمی میرند.
  • ایجاد حساسیت نمی کنند.
  • برای زنده ماندن به نور خورشید نیاز ندارند.

همانطور که می بینید، گیاهان مصنوعی چیزهای زیادی برای آنها دارند. آنها اغلب ارزان تر، کم کارتر و کم خطر هستند. بهتر از همه، آنها به یک متخصص نیاز ندارند تا در تمام طول سال ظاهری عالی داشته باشند.

آیا انواع مختلفی از دیوارهای سبز وجود دارد؟

باغ های عمودی مصنوعی در اشکال، رنگ ها و اندازه های مختلف وجود دارند. از آنجایی که آنها در پانل‌های جداگانه فروخته می‌شوند، می‌توانید برای ایجاد طرح خود با هم ترکیب کنید.

پانل های دیوار سبز ما در طیف گسترده ای از سبک ها هستند. ما محصولات پایه اولیه مانند تشک برگ شمشاد و تشک موندو، سپس پانل های پیچیده ترمان مانند باغ های عمودی مزرعه سرخس و اسطوخودوس و سپس محصولات طراح خود مانند پانل همیشه سبز و دیسک همیشه سبز داریم.

هزینه دیوارهای سبز مصنوعی چقدر است؟

دیوارهای سبز مصنوعی بسته به کیفیت پانل ها، جایی که آنها را خریداری می کنید و اندازه دیوار می توانند از چند میلیون تا چند صد میلون هزینه داشته باشند.

جهت مشاهده محصول شرکت ال گرین در دیوار سبز مصنوعی کلیک کنید

مطالب مرتبط

دیوار سبز

همه چیز در مورد دیوار سبز : فواید و تاثیرات آن

انواع دیوار سبز

تعمیر و نگهداری بام سبز، روف گاردن و دیوار سبز